Główna / Polityka prywatności

polityka prywatności

Postanowienia ogólne

Niniejsza Polityka prywatności jest skierowana do Kupujących i innych osób korzystających ze sklepu internetowego pod adresem beautyfotel.pl.

Polityka określa zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych pozyskiwanych przez Administratora podczas rejestracji konta w sklepie internetowym, korzystania z serwisu, dokonywania zakupów bez zakładania konta oraz w przypadku subskrybowania newslettera.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Fotele do salonu kosmetycznego z siedzibą w Krakowie, ul. Smolki 8/2, 30-513 Kraków, email: biuro.beautyfotel@gmail.com, tel.: +48 574 580 438.

Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Dane osobowe przetwarzane są w związku z:

  • realizacją umów zawartych z Administratorem lub działaniami podjętymi przed zawarciem umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • wypełnieniem obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • Państwa zgodą na przetwarzanie danych w celach marketingowych, w tym wysyłania informacji handlowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • prawnie uzasadnionym interesem Administratora, w celu marketingu produktów i usług własnych oraz zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa podania danych uniemożliwi zawarcie umowy z Administratorem lub korzystanie ze sklepu i usług świadczonych elektronicznie.

Użytkownik może w każdym czasie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Udostępnianie danych osobowych

Dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym lub osobom trzecim, jeśli obowiązek taki wynika z prawa.

Administrator udostępnia dane wybranym przewoźnikom lub pośrednikom realizującym przesyłki, podmiotom obsługującym płatności elektroniczne lub kartą płatniczą, instytucjom finansowym udzielającym kredytu lub leasingu, podmiotom świadczącym usługi hostingowe, informatyczne, prawne oraz w zakresie dochodzenia należności.

Ochrona danych

Administrator zabezpiecza dane osobowe zgodnie z przepisami prawa oraz najwyższymi standardami bezpieczeństwa, stosując odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapobiec bezprawnemu przetwarzaniu, utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu danych.

Dane osobowe są:

  • przetwarzane zgodnie z prawem,
  • uzyskane dla określonych celów i nieprzetwarzane w sposób niezgodny z tymi celami,
  • adekwatne, odpowiednie i nie nadmierne,
  • dokładne i aktualne,
  • nie przechowywane dłużej niż to konieczne,
  • bezpiecznie przechowywane,
  • nie transferowane bez odpowiedniej ochrony.

Zbiory danych są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Do przetwarzania danych dopuszczone主页面dopuszczone są wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora, przeszkolone w zakresie ochrony danych i zobowiązane do zachowania poufności.

Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane przez okres:

  • zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń wynikających z umowy,
  • posprzedażowej obsługi umowy (np. reklamacje),
  • wywiązania się z obowiązków prawnych Administratora (np. podatki, rachunkowość),
  • do wniesienia sprzeciwu w przypadku danych przetwarzanych w celach marketingowych,
  • do cofnięcia zgody, jeśli przetwarzanie odbywa się na jej podstawie.

Uprawnienia osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Państwu prawo do:

  • dostępu do danych osobowych,
  • ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • przeniesienia danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli przetwarzanie danych narusza RODO.

Prawo dostępu do danych

Mogą Państwo żądać informacji o przetwarzanych danych, w tym o celu, zakresie, sposobie przetwarzania, źródle danych oraz odbiorcach, którym dane są udostępniane.

Prawo do uzupełnienia, uaktualnienia i usunięcia danych

Na Państwa żądanie Administrator uzupełni, uaktualni, sprostuje, wstrzyma przetwarzanie lub usunie dane, jeśli są niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zbędne.

Prawo do wniesienia sprzeciwu

Mogą Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych, w tym profilowania, kontaktując się z Administratorem.

Zmiana danych osobowych

W razie zmiany danych prosimy o ich aktualizację w koncie użytkownika lub powiadomienie Administratora telefonicznie, listownie lub e-mailem.

Korzystanie z plików cookies

Administrator stosuje pliki cookies w celu:

  • dostosowania serwisu do preferencji użytkownika,
  • tworzenia statystyk korzystania ze stron,
  • utrzymania sesji użytkownika,
  • dostarczania treści reklamowych dostosowanych do zainteresowań.

Rodzaje plików cookies

Stosowane pliki cookies to:

  • „niezbędne” – umożliwiające korzystanie z usług serwisu,
  • zabezpieczające – np. wykrywanie nadużyć,
  • statystyczne – zbieranie informacji o korzystaniu ze stron,
  • „funkcjonalne” – zapamiętujące ustawienia użytkownika,
  • „reklamowe” – dostarczające treści reklamowe.

Zmiana ustawień cookies

Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce, blokując ich automatyczną obsługę lub informując o ich zamieszczeniu.

Wyłączenie cookies

Wyłączenie cookies może utrudniać korzystanie z usług wymagających logowania, ale nie ogranicza przeglądania treści sklepu.

Cookies podmiotów trzecich

Pliki cookies mogą być wykorzystywane przez współpracujących reklamodawców, firmy badawcze lub dostawców aplikacji multimedialnych.

Zbieranie innych danych

Zbieramy informacje o korzystaniu ze sklepu oraz adresach IP na podstawie logów dostępowych w celach technicznych, statystycznych i administracyjnych.

Postanowienia końcowe

Polityka prywatności może być aktualizowana. Zmiany będą dostępne na stronie sklepu, a Administrator poinformuje o każdej zmianie.